Využití silového tréninku ve všedním životě

IW_pismo
Silový trénink a ženy
18.11.2017
IW_pismo
Je důležité plánovat trénink pro kondičního sportovce?
25.11.2017
Show all
IW_pismo

Využití silového tréninku ve všedním životě

  • Manuální práce
    • Využití základních principů silového tréninku – zpevnění, technika zvedání zátěže, posílení důležitých svalových skupin
  • Kondice
    • Vytvoření fyzické i mentální kondice pro překonání stresu v životě – třeba kombinovat silový trénink s cviky na mobilitu a kondičním cvičením
  • Odolnost
    • Vytvoření fyzické a psychické odolnosti silovým tréninkem – podobnost s metodou maximálního úsilí -> v posilovně lze najít odpovědi na všechny životní otázky
  • Síla úderu v případě sebeobrany
    • Silný člověk je těžší porazit – síla je důležitá pro efektivní úder, ale je třeba trénovat také rychlost
  • Pohyblivost
    • Silový trénink v optimální kombinaci s cviky na mobilitu a kondičním tréninkem zvyšuje pohyblivost a umožňuje člověku vydržet více
  • Rychlost
    • Síla je základem pro rychlost, nicméně je třeba kombinace silového tréninku společně s tréninkem rychlostních a explozivních dovedností
  • Jsou sportovci „lepší“ v běžném životě?
    • Záleží na sportovci a jeho přístupu
    • Obecně profesionální silový sportovci mohou míz větší disciplínu, vůli, fyzickou a psychologickou výdrž, než běžná populace

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *