Blog

21.9.2018

Od zažátečníka k vyspělému sportovci – trénink v jednotlivých etapách sportovní kariéry

V tomto videu naleznete podrobně rozebraný postup pro skladbu tréninku v jednotlivých etapách sportovní kariéry.
15.4.2018

Mrtvý tah a záda – FB dotazy

V tomto videu je řeč o zakulacení horní část během mrtvého tahu – výhody, nevýhody, v jakých sportech se využívá.
8.4.2018

RPE, Flexibilita pro low bar dřep a sumo mrtvý tah

V tomto videu jsou na pořadu další dvě instagramové otázky. Konkrétně trénink podle RPE a flexibilita pro low bar dřep a sumo mrtvý tah.
4.4.2018

DUP, Deload, Ponožky IG dotazy 1. část

V tomto videu jsou rozebrány instagramové dotazy týkající se tréninku v odpočinkovém období, denní nelineární periodizace a toho, zdali bláznivé ponožky zvyšují výkon.
1.4.2018

V tomto videu je rozebíráno téma optimálního počtu opakování a sérií pro rozvoj svalové síly a hmoty. Počet opakování a sérií je ovlivněn zkušenostmi sportovce a […]
28.3.2018

Tréninkový split pro dřep a mrtvý tah

V tomto videu se dozvíte, jaké jsou nejčastější rozvržení dřepu a mrtvého tahu do tréninkového týdne, podle toho, kolik času potřebujete na regeneraci a podle toho, […]
24.3.2018

Stabilita, mobilita, aktivace, foam rolling, dýchání – ranní rozcvičení

21.3.2018

Principy silového tréninku

Individualizace Specificita Přetížení Variace  
17.3.2018

Optimální počet cviků v silovém a objemovém tréninku

15.3.2018

Volba tréninkové váhy

Relativní intenzita – opakování v rezervě, RPE (vyjadřuje námahu) Absolutní intenzita – vyjádřena v kilogramech